محصولات ارگانیک

عرضه محصولات ارگانیک

محصولات ارگانیک

عرضه محصولات ارگانیک

  • ۰
  • ۰

در مقاله قبل (طب سنتی -بخش۱۰- شناخت حالات سودا- بخش۲) نقش طحال را در کنترل سودا بررسی نمودیم. همچنین در مقاله های قبلی با نوع طبیعی این خلط آشنا شدیم. در این مقاله به بررسی نوع غیر طبیعی خلط سودا خواهیم پرداخت. با سالم یاب همراه باشید.

سودای غیر طبیعی چهار نوع است:

۱- بقایای سوختگی و خاکستر صفرا بوده و مزه آن تلخ است.

۲- خاکستر و سوخته بلغم است، هرگاه بلغم بسیار لطیف و آبکی باشد، خاکستر آن به شور مزگی می زند وگرنه به ترش مزگی یا تلخ گس نزدیک است.

۳- خاکستر و سوخته خون است و مزه آن شور است که کمی به شیرینی می زند.

۴- خاکستر سودای طبیعی است که اگر لطیف باشد، خاکستر سوخته اش در ترش مزگی به سرکه می ماند و روی زمین جوش می خورد و چنان بوی ترشی از آن خارج می شود که مگس و موجودات نظیر آن گریزان می شوند.

کلید: به نظر می رسد سودا همان اریتروسیت ها می باشد که وظیفه آن ها اکسیژن رسانی به همه اندام ها می باشد.

طب سنتی

طب سنتی

اریتروسیت ها از طحال عبور کرده و تصفیه می شوند و اگر دچار اشکالی شوند در طحال به دام افتاده و در آنجا از بین می روند. طحال اندام بسیار با ارزشی است که اگر از بدن خارج شود، شخص ممکن است دچار عفونت های مکرر شود. طحال اندامی است که در سیستم ایمنی نقش با ارزشی داشته، گلبول های سفید را کنترل کرده و آنهایی که معیوب می شوند را از خون حذف می کند.

غذاهای سرد و خشک مانند ترشیجات و سرکه، تعادل این اندام را منحل کرده و شخص را دچار بیماری های اتو ایمیون خواهد کرد. با اختلالات این اندام در شخص افسردگی و بیماری های روحی و روانی ایجاد خواهد شد ( مالیخولیا). پیشنهاد می گردد روزانه ۳ حبه سیر را خرد کرده و ۲٫۵ ساعت بعد از غذا با یک لیوان شربت عسل قورت دهید تا ناراحتی های این سیستم را به مرور برطرف سازد. همچنین جهت کنترل و درمان بیماری آرتریت روماتوئید می توان از کدو حلوایی و عسل و لیمو ترش تازه و روغن زیتون به عنوان یک وعده غذایی استفاده کرد. از طریق تنظیم نوع غذا با طبع و مزاج شخص و فصل می توان از بیماری های اتو ایمون پیگیری کرده و از سلامتی کامل بهره برد.

توجه اینکه اگر اشکالی در ترکیب خون ایجاد شود ( بر اثر بیماری یا نوع غذا) مقدار رسوب اریتروسیت ها بیشتر یا کمتر خواهد شد.

  • ۹۸/۰۶/۱۳
  • سید مهدی مصطفوی گرجی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی